maandag 17 november 2014

Strijd

Er gebeurt niet zo veel

Bijna thuis



Onze het je weet wel kater

Van morgen even over half zeven had ik enige strijd met onze kater hij lag prns heerlijk in mijn Quest .
Ook tijdens her verrijden bleef hij liggen en hij moest er uit getild worden en zijn met gegrom liet hijzij onvrede merken.
Tijdens de woonwerk ritten is er weinig te melden door elkaar genomen goed weer en volgens de voorspellingen is dit volgende week anders.
Maar soms gebeuren er toch nog onverwachte dingen ,ik ben gestopt voor een praatje met een man waar ik al jaren naar zwaai.
Er volgde een leuk gesprek over de Quest en het werk van beide kanten en vele andere zaken , altijd leuk.
Tijdens het gesprek toeterde , zwaaide en groette er veel bekenden op de route het kranten bericht heeft me toch meer bekendheid gegeven .


Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten