vrijdag 21 november 2014

Ijs en weder dienende

Gezien de tijd van het jaar is het best vreemd dat de Quest activiteiten kalander voller is dan in de zomer tijd.
Er is vol op mail verkeer in het Noord-Hollandse OBT , Noordelijke Velomobieltocht er Serious ReQuest ,
Voor de eerste twee activiteiten heb ik me al aangemeld en voor de derde nog niet maar op verzoek van George  maak ik hier nog even melding van.
Hij wil graag vanuit de Wieringermeer een zwaan kleef aan naar Haarlem toe en daar het evenement bij te wonen .
Voor de tochten buiten de provincie blijven we twee nachten over en fietsen we alleen de tocht die georganiseerd is en hebben een paar gezellige avonden .
Wat betreft de belevenissen is het erg rustig op en neer nar het werk en de Quest 701 heeft de 3500 Km gepasseerd en ben uitermate tevreden met het gele voertuig .
Wel ben ik bezig om voor www.alpentocht.nl zo veel mogelijk mensen te activeren en sponsoren bij elkaar te halen .
Ook al is de happening pas  in september 2015 er wordt door veel mensen al met veel enthousiasme aan gewerkt om te tot een succes te maken .
Wel hoop ik dat de weersomstandig heden goed blijven voor onze winter tocten ook voor de organisatoren .



Dit jaar geen nachtelijke OBT rit
Vorig jaar een nacht over  in Bedem in het gemeentehuis

 

 

Toertocht Serious ReQUEST 2014

Gepubliceerd op 20 november 2014 18:23, bijgewerkt op 20 november 2014 18:34 (304 keer bekeken)1Reacties
Toertocht ten bate van 3FM Serious Request in Haarlem
Dit jaar staat het Glazen Huis van 3FM in Haarlem, Noord-Holland. In navolging van de Serious ReQUEST-tour uit 2005 (Utrecht) (even zoeken naar: per velomobiel naar de Neude (3fm actie) * ) is het idee om nu met de Quest (of welk ander type velomobiel ook) een rit vanuit of naar Haarlem te rijden.
Joyce heeft er vorig jaar al over geschreven: Serious Request? Serious ReQUEST!
3FM Serious Request vraagt dit jaar aandacht voor vrouwen en meisjes, die tijdens oorlog en conflicten slachtoffer worden van seksueel geweld.
* het is niet gelukt om een meer to-the-point-link te krijgen
Kopfoto: Quest 169 met '3 FM Serious Request'-bestickering

Tot de volgende keer

2 opmerkingen:

  1. Matthijs,

    Ik heb me aangemeld voor Serious Request. Misschien kan ik samen met George en jou richting Haarlem rijden? Maar ik rijd tegenwoordig niet sneller dan 30 en dat is voor jullie waarschijnlijk erg langzaam. Ik heb er geen problemen mee om alleen naar Haarlem te rijden.

    Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Kees ,

    Ik weet nog niet of ik ga en heb je mail gestuurd naar de andere mannen , als ik wel ga laat ik het je weten .

    MVG Matthijs

    BeantwoordenVerwijderen