woensdag 20 augustus 2014

Weer tevreden in de Quest

Eindelijk even droog

De jonge talenten zij deze week weer gestart  en die zijn hard nodig om de branche in leven te houden .
Ook al is er minder werk de uitstroom is groter als de instroom en vroeg op laat gaat dat niet goed komen.
Voor mij houd dat in dat ik tijdens de introductie drie dagen achter elkaar naar Den Helder mag goed voor 80 Km fiets plezier .
Rond de klok van 6.00 uur stap ik in de Quest en met een  gangetje van 40 Km/u reis ik af naar het noorden.
Ik neem een andere weg en ga niet meer door Middenmeer Pe zijn parochie , als je daar over het fietspad moet houdt dat te veel op .
Nu is het pad langs de Ouwelander of de Koggerandweg richting Kolhorn , en de Waardweg lange rechte stukken waar ik middags  tegen de 50 aan zit.
Als alles goed gaat ben ik met een eer en zeven minuten thuis en met motor of auto is dat drie kwartier.
Wel heel veel regen gehad maar onder het polyester kap is het goed vertoeven muziekje op en gaan met die banaan
Tijdens goede vrijdag met de ronde van Texel 2013

Geen opmerkingen:

Een reactie posten