woensdag 4 juni 2014

Uit het hart
















Creatief


Gister morgen bij het opstaan hoorde ik een bekende stem op de Radio , Veronica staat in het teken van de Alpe d Huez  bij Goede Morgen.
Dorps genote Liesbeth was te horen met haar verhaal over haar ziekte en het raakte me diep en heb lopen malen hoe hier een positieve draai aan kon geven.
Ook bij mindere tijden bij de familie leegwater konden wij altijd op haar reken , zeg maar samen lachen en huilen.
Ik weet niet hoe jullie het hebben de Quest is niet alleen een vervoer middel , maar ook een uitlaatklep , ontspanning en soms kom je dicht bij je zelf .
Tijdens de heenreis van de woonwerk rit had ik besloten om mijn gevoel te volgen in de vorm van een stukje creativiteit  en het resultaat is te zien op de foto .
Ik weet zeker als Liesbeth in orde had geweest dat zo de strijd met de berg had aangegaan en nu via de televisie en in gedachte aanwezig is bij het evenement .
Van middag met de wind door de nog aanwezige haren met een verdwaalde regendruppel voldaan naar huis gequest en het bloemetje bezord.




De link waar Liesbeth haar verhaal verteld.
http://www.radioveronica.nl/gemist/highlights/rick-in-de-morgen/het-verhaal-van-liesbeth-haar-kanker-03-06-2014


Tot de volgende keer

4 opmerkingen: