woensdag 18 juni 2014

Samen sterk

 In installatie land word er veel gesproken en bepaalde handelingen niet gedaan zoals het hydraulisch in regelen van centrale verwarmingssystemmen.
Er zijn nog flinke besparingen te halen voor de gebruiker en werk voor de installatie branche , er hoeft met minder dus geen comfort worden in geleverd.
Van uit mijn werk situatie heb ik een luisternd oor en met mijn praktische instelleling heb ik contact gezocht met een aantal fabrikanten.
Deze zijn zeer bereid willig om hun matrialen en kennis de delen en kan ik een werkende installatie maken.
Begin 2015 hoop ik de lesstof en installatie op orde te hebben en de cursisten op weg te helpen , zeker met het CV OK certificaat een welkome aanvulling .
Vuil en lucht afscheiderder hard nodig in de installatie
 



 
 
Tot de volgende keer
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten