zondag 27 mei 2012

Een record maand

Deze maand is een record maand maar niet met de Quest die staat in de garage.
Het vervoer over
 de weg per auto breekt alle records deze maand eerst naar de Alp 2400 km Visa versa en later in de maand een naar Roemenië 4000 Km.
Bij de rit Naar Roemenië heb ik zelf 3500 Km gestuurd, In Roemenië is het wegdek zeer wisselend soms zijn de hindernissen bijna zo groot als een half wiel.
Mijn ouders hadden hadden er drie daggen over willen doen per reis en we hebben het uit eindelijk in twee maal twee dagen gedaan.
Dit betekend dat dat ik twee extra dagen thuis was en die heb ik nuttig besteed met het schilderen van mijn woning.
nog niet af geschilderd wel voor bewerkt

Zo hier zit de kleur weer op
 Met het schilder werk ben ik eigenlijk te laat er zit extra werk aan nu , vorig jaar had ik tegen wind wat gezondheid betrof.
Ik verf  Met verf van Nelf een goede verf de vorige verf beurt was een jaar of zeven terug en dan valt het eigenlijk nog mee.
Ook weer met deze dagen de bbq in de brand
Toch ben ik de Quest  niet helemaal vergeten ik heb de banden ook weer op spanning gebracht voor aanstaande dinsdag.



Tot de volgen de keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten