zaterdag 3 oktober 2015

Bracket klemmen

nieuwe braket klemmen
Tijdens de tocht naar CV afgelopen jaar kraakte mij Quest de oorzaak waren gebroken bracket  klemmen.
Bij het logeer adres heb ik deze vervangen en enkele weken terug keerde het krakende geluid terug en na controle bleek het weer mis te zijn .
De oude en opgeboorde exemplaren bleken nu het loodje te hebben gelegd en had direct nieuwe besteld .
De nieuwe uitvoering is breder en van een ander legering en zou niet meer stuk gaan volgend de mannen van Velomobiel .
Dit gaan we de komende tijd zien of dit gaat gebeuren , met de eerdere Velomobielen die ik in mijn bezit heb gehad was dit nog niet voorgekomen .
De klemmen zitten nu in de reserve uitrusting , wel had ik geluk dat ik ze er thuis heb opgezet en niet onderweg .
De inwendige schroefdraad was te krap voor de M6 bouten die er in moesten , even de tap er doorheen en het euvel was verholpen .
Bij ongemakken onder weg had ik niet gereedschap niet bij de hand gehad , zo zie je maar weer dat voorkomen beter is als genezen .
Nieuwe versie

Oude versie

Oud en nieuw


Nog even op nieuw met de tap er doorheen 

Tot de volgende keer


Geen opmerkingen:

Een reactie posten