dinsdag 15 juli 2014

De eerste Quest kilometers met de Teasi







Teasi nu ook in de Quest

Gister avond de Taesi in de Quest gelakt met klittenband daardoor kan de bevestiging die er bij hoort op de tweewieler blijven.
Van morgen de route naar het werk geactiveerd en fietsen maar ,10 hoogte meter naar Heerhugowaard vanuit Twisk .
Er is keuze uit drie opties  namelijk geadviseerde , korste en gemakkelijke route en heb voor de eerste gekozen.
Voor elk kruispunt een piep en komt de afslag verlicht en groot in beeld en gaat vervolgens weer in een soort slaapstand.
De GPS stuurde me prima over de fietspaden zelfs in Heeerhugowaard waar ik over de weg rijd met fiets stroken aan de zij kant .
Ook is mooi te zien dat de Kilometer teller zom 1.5 a 2 Km/u afwijkt van de GPS , al met al ben ik tevreden met de aankoop.
Nu maar afwachten hoe het op de lange afstand gaat  , ook kwam mijn fiets parntner lang met zijn bepakte fiets.
Dit om even het gevoel te krijgen het komt nu tocn wel erg dicht bij , zo ook het afscheid van Noon .
Ze heeft bijna een jaar bij ons gewoont en gaat terug naar haar familie .
Helaas geen foto van de GPS in actie ik had mijn fototoestel thuis laten liggen en vreede dat hij aan de verkeerde kant van het glas van de wasmachine was beland , maar het geluk was met me hij lang op tafel.
Dat is dan toch een nadeel dat een foto toestel in een broekzak past .

Frans Hage stelt nog even het zadel naar voren

Ik ben klaar voor vertrek ... even wachten
Noon gaat bijna

Tot de volgende keer

1 opmerking:

  1. wilbert van Meerwijk20 augustus 2014 om 20:16

    hoe houdt de bevestiging van teasi in je quest? heb je een plaatje of afmetingen van het klitteband? hoe is de gps ontvangst?

    BeantwoordenVerwijderen