dinsdag 24 september 2013

Het moest er toch maar weer eens van komen

Het moest er toch maar weer eens van komen met de Quest naar Den Helder , dit jaar op de dinsdagen.
Na een jaar op drie op de maandagen komt dit beter uit , vanmorgen de wekker om 5.30 laten afgaan.
Om 6.10 zat ik in de fiets en om 7.30 was ik 38 Km verder en op de plaats van bestemming.
Het was aarde donker in de Wieringermeer en het leek op sommige stukken als of ik over
kinderhoofdjes fietste.
De aangedroogde klei op de weg is de veroorzaker van dit gehobbel ,de reis verliep vlot en comfortabel  .
Pik donker en damperig



 Naast elkaar geparkeerd



De defect Zumo

Meer als dit komt er niet voor om af te lezen
Ook heb ik nog enige ongemak Mijn vorig jaar gekochte Garmin is er mee gestopt en ik heb contact gehad met de Firma Garmin.
Nu afwacten hoe dat gaat aflopen een warme of een koude douche de info per mail was goed .
Per telefoon voeren ze een soort ontmoedigings beleid door mideel van lange wacht tijden .



Tot de volgende keer

1 opmerking:

  1. Gewoon terug naar de leverancier, je hebt er 2 jaar garantie op. Het defecte apparaat is dan hun probleem.

    BeantwoordenVerwijderen