woensdag 24 oktober 2012

Inleiding in de branche

De aanvang van de dag
Vandaag was het weer een drukte van belang een groep van 5 losse cursisten die op een correcte manier data bekabeling kwamen aansluiten.
Maar war het eigenlijk om draaide is de inleiding in de branche de nieuwe leerlingen moeten dit ondergaan.
Ze denken dat zij het middelpunt van het bedrijf zijn en hebben geen idee van wat er in een organisatie afspeelt.
Hoe komen de klussen binnen, wat gebeurt er als ik me verslaap of ziek meld, waarom moet ik mijn uren administratie bij houden en hoe laat ik een positieve houding zien.
Laten we hopen dat ze er wat van opgestoken hebben en daardoor zich ook kunnen verplaatsen in de mensen niet zelf ook op de werkvloer staan.
Ook nog andere cursisten

Hebben we de kaartjes in de goede volgorde

Cees verteld over het verplaatsen en tillen van zware spullen

Hoe krijg je die rol er goed op


daar staan ze weer


Wat gebeurt er als ik me ziek meld of te laat kom
Tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten