vrijdag 15 juni 2012

Een verregende dag








Met de bukker naar het werk
Van morgen eerst met de bukfiets naar Hoorn en een nat pak opgelopen , dan kom je   toch achter  dat een Quest pure verwennerij is.
Vandaag was ik uitverkoren om als begeleider mee te gaan naar Walibi, onze leerlingen hebben de keuze uit drie uitjes en dit heeft de meeste interesse.
Het water kwam met bakken uit de lucht en wat moet je dan doen, ik heb voor 4,95 Euro een mok gekocht met koffie.
Deze kon je dan de gehele dag verder zonder kosten laten bij vullen  en dat heeft heel was keren plaats gevonden.
De fiets kon ik mooi onder in de bus stallen , de Quest had daar nooit in gepast een nadeel van het voertuig.



Dit was het beeld in Walibi




De investering van de dag

Met de collega's aan de koffie


De goot van de garage staat in de grond verf
Thuis gekomen had ik geen voldaan gevoel en heb ik de top gevel en de de dakgoot aan de voorkant van mijn garage voor de tweede keer nog even in de grondverf gezet.
Ik heb grondverf op kleur laten mengen en dat spaart heel veel werk en verf.
Zeker als je van witte grondverf naar rood gaat.
De verf heeft na genoeg de zelfde kleur en droogt mat op, het af verven is daarna in een maal te doen

De nok staat ook in de grond
Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten