donderdag 31 mei 2012

Slecht weer zorgt voor een ommetje


Het slechte weer bracht me op het idee om met een ommetje naar huis te gaan, schilderen zit er vandaag niet in.
Bij Heerhugowaard over de spoorlijn, achter de Langedijk om via Oudlakarpel achter langs over de dijk.
Er word hard gewerkt aan de weg bij de kruising AC de Graaf en Schagen en het fietspad is daar ook weg.
Dan maar via De Noord (Heerhugowaard ) en via Terdiek en de Langereis naar Aaartswoud en de Gouwe.
Even door de Weere ,Abbekerk en uit eindelijk naar Twisk.
Wat me op gevallen is onderweg is dat er veel huizen te koop zijn gezet in het duurdere  segment of het nu toeval is ik weet het niet.
Ik heb er weer van genten en hoef van avond de lader niet op om mijn dakkkapel te schilderen, dan maar een ander klusje.






De Boekel richting de Weere

Bijschrift toevoegen

De Langereis


Terdiek



Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten