zondag 5 november 2017

Twee rondjes in een keer


Nadat mijn Quest hobby een beetje in slob was geraakt en de basis conditie neerwaarts begon te gaan heb ik besloten om elk weekend 100 km te fietsen .
En vandaag kan ik melden dat het weer ruimschots is geslaagd met 130 Km uit en thuis , de rit is te zien op de link onder de eerste foto .
George was vandaag bereid om met me mee te fietsen eerst naar Volendam waar even een kop koffie genuttigd kan worden , helaas de hond in de pot . Daarna via een andere weg weer terug naar Hoorn  waar we besloten dat het nog geen tijd was om naar huis te gaan du via Enkhuizen toch een veertig kilometer extra . Zo kunnen twee rondjes toch bij elkaar worden gevoegd tot een grotere nog even een visje gekocht en vlug over Medemblik weer terug naar Twisk . Voldaan weer thuis gekomen en het gaat iedere week toch weer beter en gemakkelijker .
Kortom het was weer een mooie rit met regen maar dankzij de kap was dat geen probleem en hebben veel lol met elkaar en onze hobby , George bedankt .

Het rondje van 5 november
Voor mij het laatste ritje met Torpedootje in deze gedaante

De koffie was door gelopen nabij Scharwoude

Volendam

Ergens bij Kwadijk

Ook moet onderweg even de media worden bij gewerkt

Schouwburg het Park in Hoorn

Hoorn


Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten