zondag 1 februari 2015

Het heeft niets met fietsen temaken.......

Maar toch maakt het fietsen plezierig een muziekje in de oren , geen Play list van een of andere I-pod maar gewoon de radio ,
Hiervoor gebruik ik mijn oude mobiel en dat werkt goed en geef ik het ding een tweede leven en krijgt de nieuwe geen schade van het gebruik .
Mijn favoriete zender was altijd radio Veronica , eerst was Somertijd al weg en nu ook Goedemorgen Rick en Arjan de kranten man .
Het de telefoon stond vast op een zender en nu is Somertijd overgenomen door Radio 10 en wordt er over geschakeld naar een andere zender .
Zo zie je maar alles is aan verandering onderhevig en stap je na jaren over op een andere Zender en ik denk dat het Veronica heel veel luisteraars gaat schelen .








Het tweede leven van een mobiel



Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten