vrijdag 25 oktober 2013

OBT 2013

Als we naar OBT gaan ...in het  donker
De afgelopen week is er al druk mail verkeer geweest over de OBT 2013 , de datum na de kerst geeft een extra uitdaging.
Zeker voor de gene die van verder weg komen en de mogelijkheid nu niet krijgen om de dag voor de rit aanwezig te zijn.
Als ik op tweede kerstdag zal vertrekken scoor ik thuis geen punten , de ander mogelijkheid is vertrek in de nacht.
Van morgen was ik bijna alleen op de weg naar het werk in het pikken donker en bedacht dat het wel eens zo zou kunnen verlopen.
En dat samen met Cees ,George, Arnold , Jan  en andere samen op pad door de rust van de stille nacht , mits het weer goed is.
De andere optie is met de auto dat voelt niet goed het ritueel is samen fietsen naar Tilburg en daar een mooie tocht fietsen.
Verder wil ik Tony danken dat hij in zijn eentje de organisatie op zich neemt om de editie van 2013 te organiseren.
Het is een hele onderneming weet ik nog van de editie 2011 en toen waren we met velen ,susses


Zou de opkomst net zo groot zijn als in 2012
Het word een vrolijk voorjaar ...tulpen naast het huis.
In het voorjaar bloeien er tulpen naast het perceel naast mijn woning ik hoop dat ik er kan van genieten.
Er hangen heel donkere boven de opleidingsbedrijven vanwege het weg vallen van de WVA per 1 januari aanstaande.
Ik kan er nu nog niet zoveel over vertellen maar het baart me wel zorgen , hoe houden we mensen in de techniek.
http://www.kenniscentrumevc.nl/index.php/nieuws-menu/295-nieuws-157
http://www.kenniscentrumevc.nl/attachments/article/295/Brief_OCW_omzetting_WVA_in_subsidieregeling.pdf

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten