dinsdag 20 november 2012

Toch geen watje

Om 5.30 vanmorgen ging de wekker af en om iets over 6 uur zat ik in de Quest richting het noorden.
De rit verliep vlot om 7.30 was ik ter plaatse , Cees was ik al achterop gereden en dacht dat hij last had van een vervelende snorfietser.
Het was glibberen en glijden door de Wieringermeer en heel erg donker , ik was blij met mijn tweede lamp voor in de Quest.
De hele noordkop is het toneel van wegwerkzaamheden het heeft nadelen zoals niet correct afgezette wegen die gevaarlijke situaties kunnen doen voorkomen.
Het voordeel is dat er op hele stukken rustig gefietst kan worden zonder dat er auto vlak langs je rijden met een te hoge snelheid.
Wel was ik getuige van een bijna ongeluk Cees werd bijna gevangen door een open slaande auto deur, de bestuurder had niet in zijn spiegel gekeken.
Cees kon het opstakel ter nauwernood ontwijken de tweede keer binnen korte tijd dat het geluk aan zijn kant was
Kortom het was wederom genieten met de fiets van en naar het werk en toch een liter of 5 benzine uitgespaard
Dan nog iets anders het betreft de OBT 2013 aanstaande woensdag zet ik een bericht op ligfietsnet voor de gene die mee willen kunnen we een verzamelplaats afspreken.
Het is volgens mij een een uur of zes fietsen.
In verband met de vrijwilligers taken willen we een uur van te voren aanwezig zijn , ook hangt de vertrekt tijd af van het weer rond deze dagen.
Als er suggesties zijn kom er mee .
Kassen hebben de lamp weer op ..horizon vervuiling

Wat een rust langs de Amsteldijk

Alles is goed afgezet

Heerlijk dat nieuwe wegdek

De Doggersvaart helemaal ruim

BOl leerlingen aan het werk er zijn 10 werkplekken aan het hek van de verhoging

Cees had haast en had zij bananedoos laten liggen
Tot de volgende keer

2 opmerkingen:

  1. lekker he fietsen.... doet een mens goed he

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Marcel,

    Het was wel weer even door bijten als je een tijdje niet gefietst hebt.
    Maar je gaat wel voldaan je je mand in.

    Groet Matthijs

    BeantwoordenVerwijderen