zondag 1 juli 2012

Een stoomfiets

 Na 1986 na een motor ongeluk nooit meer op een motor gereden te hebben is het weer zo ver , de wens was er altijd nog.
Met het mooie weer bogon het altijd weer te kriebelen en overal waar het woord fiets in staat heb ik een zwak voor.
Niet dat ik stop met het gebruik van de Quest ,maar met de fiets van en naar het werk en de vele activiteiten ben ik soms wel eens moe.
Ook zit ik elke week in Den Helder 80 Km visa versa op zich goed te doen maar als je thuis aan het klsssen bent in dit geval de woning buiten om schilderen is het soms net ietsje te veel.
Ik was op zoek naar een motor en had toestemming om er eentje aan te schaffen , maar dat hoefde niet ik heb hem gekregen een Hond CB 750 Nighthawk uit 1992 niet lopend en ongepoest na een middag sleutelen en poetsen en sleutelen was dit het resultaat.
Een goed uitziende en een lopende motor en een machtig gevoel na een blokje om.
Aanstaande Dinsdag ga ik weer met de Quest op stap en kik er weer naar uit.






Tot de volgende keer

1 opmerking: