tag:blogger.com,1999:blog-6769111984462917710.post5866187113555507441..comments2023-05-28T14:41:15.554+02:00Comments on Quest 701: Even proef rijden met vrachtMatthijs Leegwaterhttp://www.blogger.com/profile/06478976627626231301noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-6769111984462917710.post-84325976565714013562016-03-16T20:26:28.708+01:002016-03-16T20:26:28.708+01:00Belle bedankt, daar kan ik me wat bij voorstellen,...Belle bedankt, daar kan ik me wat bij voorstellen, de achtervork wordt daardoor op torsie belast wat bij een afgeveerde achtervork nogal (negatieve) invloed kan hebben.<br />Ik was al bij de Praxis aan het informeren namelijk...Mickhttps://www.blogger.com/profile/17550527466836796563noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6769111984462917710.post-77783854318862060492016-03-15T16:15:23.673+01:002016-03-15T16:15:23.673+01:00Hoi Belle dat klop ik had een zak brandstof in pel...Hoi Belle dat klop ik had een zak brandstof in pellets deze weegt precies 15 KG en was niet hoger .Matthijs Leegwaterhttps://www.blogger.com/profile/06478976627626231301noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6769111984462917710.post-75726593958979196932016-03-15T13:24:30.248+01:002016-03-15T13:24:30.248+01:00Wij hebben slechte ervaringen met een eenwielige a...Wij hebben slechte ervaringen met een eenwielige aanhanger (Bob Yak) in combi met Nazca Fuego. Doordat het karretje steeds wankelt, raakte zelfs op een gegeven moment de as van het achterwiel van de fiets los. Wij weten dit aan het ontbreken van een driehoeksconstructie bij de achternaaf van de ligfiets. Dat in evenwicht houden, steeds moeten corrigeren na een slinger, vonden wij ook vermoeiend rijden. Uiteindelijk kwamen we tot de conclusie dat je bijna net zoveel kunt meenemen in banaantassen die juist stabiliteit toevoegden (ipv verminderden) en ook nog lekkere armleuningen toevoegen aan de ligfiets. Dus enigszins verbaasd over je positieve ervaring maar op de foto zien we de kar ook nog niet tot bovenaan gevuld (half leeg reed de Bob Yak ook prima).Bellehttps://www.blogger.com/profile/18088190574998060171noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6769111984462917710.post-52965378270399685232016-03-14T07:35:39.665+01:002016-03-14T07:35:39.665+01:00Met aanhanger fietsen is goed te doen. Kalm en gel...Met aanhanger fietsen is goed te doen. Kalm en gelijkmatig rijden. Vooral het optrekken kalm aan. Anders is de pijp snel leeg. Eenwieler scheeld enorm met tweewieler in weerstand. Kritsche banden keus kan ook verschil maken De kleine wielen hebben meestal kinderwagen banden. Niet de vlotste en ook niet erg betrouwbaar. Vaak lek. Ik heb voor mijn Radicalkar speciaal 20 inch wielen gespaakt met Schredda's. Dat rolt heerlijk. Stuiterd minder en voldoende bodemvrijheid.<br />Ook vond ik het prettig met de Quest dat er wat gewicht in de fiets zat. Dat kan bij jou fiets totaal anders zijn. Bij de Quest zit de trekkogel niet bij de as v/h achterwiel Dat geeft reactiesCorn-Dollyhttps://www.blogger.com/profile/04074347954435465793noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6769111984462917710.post-65619859953855336952016-03-14T07:34:52.018+01:002016-03-14T07:34:52.018+01:00Met aanhanger fietsen is goed te doen. Kalm en gel...Met aanhanger fietsen is goed te doen. Kalm en gelijkmatig rijden. Vooral het optrekken kalm aan. Anders is de pijp snel leeg. Eenwieler scheeld enorm met tweewieler in weerstand. Kritsche banden keus kan ook verschil maken De kleine wielen hebben meestal kinderwagen banden. Niet de vlotste en ook niet erg betrouwbaar. Vaak lek. Ik heb voor mijn Radicalkar speciaal 20 inch wielen gespaakt met Schredda's. Dat rolt heerlijk. Stuiterd minder en voldoende bodemvrijheid.<br />Ook vond ik het prettig met de Quest dat er wat gewicht in de fiets zat. Dat kan bij jou fiets totaal anders zijn. Bij de Quest zit de trekkogel niet bij de as v/h achterwiel Dat geeft reactiesCorn-Dollyhttps://www.blogger.com/profile/04074347954435465793noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6769111984462917710.post-24549763544458536112016-03-13T21:40:33.622+01:002016-03-13T21:40:33.622+01:00Leuk dat je zo op meerdere locaties aan het werk k...Leuk dat je zo op meerdere locaties aan het werk kunt overigens is het in de bedrijfswagen sector ook huilen met de pet op met de jonge aanwas.....wij weten niet waar dit naar toe moet het gaat zo langzaam naar de kl... in ons vak.Willemhttps://www.blogger.com/profile/09100450705979946672noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6769111984462917710.post-42141573063122324442016-03-13T21:37:54.171+01:002016-03-13T21:37:54.171+01:00Mooie combinatie hoor Matthijs!Mooie combinatie hoor Matthijs!Willemhttps://www.blogger.com/profile/09100450705979946672noreply@blogger.com